Turkcell İşaret Dilim Uygulaması

Turkcell İşaret Dilim Uygulaması için güzel bir iş yaptık.

Engelli bireyler ile aramızdaki engelleri kaldırmak için farklı birşey yapmak istedik. Ortaya keyifli bir o kadarda etkili bir iş çıktı.

Client: Turkcell
Date: 1 December 2017
Services: Digital Project

Brief

Turkcell’in İşaret Dilim Uygulaması için yapılacak, tanıtım filminin, alışıldık sosyal sorumluluk projelerinden farklı bir şekilde anlatılması gerekiyordu. Biz de bu kampanyada, uygulamayı olabildiğince geniş bir kitleye akılda kalıcı ve farklı bir şekilde duyurmak ve indirilmesini sağlamak istedik.

Strateji

Yapacağımız işin içine biraz akılda kalıcılık, biraz eğlence katalım dedik. Sevgimiz ile yoğurduğumuz düşüncelerimiz, Influencer’lar ile uygulamayı anlatma noktasında hemfikir oldu. Böylece hem daha geniş bir kitleye ulaşmış hemde uygulamayı eğlenceli bir şekilde duyurmuş olduk.

Ne Yaptık?

Biliyoruz ki, kimsenin kimseden ne bir eksiği ne bir fazlası var. Bunu cümle olmaktan çıkaran Turkcell’in İşaret Dilim Uygulaması için 6 fenomenden oluşan bir liste hazırladık. Bu listeyi hazırlarken en dikkat ettiğimiz nokta ise, fenomenlerin gerçekten bu işi severek içinden gelerek yapacak kişiler olmasıydı. Uzun araştırmalar sonucu 6 fenomen ile bir araya geldik. Projeyi anlattığımızda bu iş için istekli ve heyecanlı olduklarını hissettik. Sonrasında bu fenomenleri markamıza sunduk. Markamızın onayından sonra çekim süreci başladı.

turkcell işaret dilim
turkcell işaret dilim
turkcell işaret dilim
turkcell işaret dilim
turkcell işaret dilim

Nereye Ulaştık?

Proje sonunda fenomenler ile çekilen uygulamanın tanıtım filmi ilk aşamda 9 Milyon 502 Bin kişiye erişti. Bu kadar mı? Tabiki değil! Binlerce sosyal medya kullanıcısı bu güzel iş karşısında kayıtsız kalamadı ve tanıtım videosunu kendi hesaplarından paylaştılar. Aradaki engelleri kaldırmak adına çok güzel bir iş çıktı ortaya.