Miles&Smiles Kim Bir Milyon Mil İster?

Turkish Airlines'ın sadakat programı Miles & Smiles'ın daha fazla kullanıcıya erişmek için hayata geçirdiği etkin ve eğlenceli bir facebook uygulamasıydı.

Client: Turkish Airlines
Services: Facebook App.

Brief

Turkish Airlines; Miles&Smiles marka sadakat programına yeni üyeler kazandırarak, sosyal medyadaki sadık müşteri kitlesini büyütmek istiyordu. Bize düşen ise sadakat programına üye kişilerin ilgisini çeken yaratıcı bir proje düşünmek oldu.

Strateji

Kitle zaten canlı, marka dostlarımız zaten etkileşime açıktırlar, kendi istekleriyle konuşurlar” dedik.

Konuşmadılar…

Fakat pes etmedik! “Madem konuşmadılar biz konuşturacak bir şeyler yapalım” düşüncesiyle, bu defa insanların kendi istekleriyle katılmasını, konuşması ve paylaşmasını sağlayacak bir içerik yaratmaya karar verdik.

Ne Yaptık?

Farkındalığımızı yaratıcılığımızla, klasik dijital mecraları teknolojiyle harmanladık ve

“Kim Bir Milyon Mil İster?” yarışmasını hayata geçirdik.

Bir Facebook uygulaması yarattık. Bu uygulama ile Miles&Smiles kullanıcılarına tam bir milyon mil puan kazanma fırsatı verdik. Onlar ne yaptı? Uygulamayı kullandılar. Yarışmaya katıldılar. Tekrar tekrar katıldılar. Hatta o kadar beğendiler ki Miles&Smiles kullanıcısı olmayan arkadaşlarını davet ettiler. (Bizce asıl kıymetli olanda buydu 🙂 )

thy-1
thy-2
thy-3
thy-4
thy-5

Nereye Ulaştık?

67.946 Miles&Smiles üyesi uygulamayı kullandı.

335.198 defa yarışmaya katılındı.

Toplam 1.768.858 trafik, 1.137.531 tekil trafik elde ettik.

637.214 kişi ise organik olarak Miles&Smiles üyesi olmaya davet edildi.

Sonuç olarak Miles&Smiles üyeleri, en yakınlarını bu programa davet ettiler ve yeni sadık müşteriler oluşmasına katkı sağladılar. Bu sayede marka; reklam yatırımı yapmadan, kullanıcılarını harekete geçirerek, kullanıcıların kendi hesaplarından yaptıkları paylaşımları canlandırarak yepyeni organik müşteriler kazanmış oldu.

0
Uygulama Kullanımı
0
Yarışmaya Katılım
0
Toplam Trafik
0
Miles&Smiles Üye Daveti