İSTANBUL FLOW MOTION: BİR ŞEHİRDEN DAHA FAZLASI!

Türk Hava Yolları ile bu işe başlama amacımız İstanbul’u yeterince tanımayan bir insanın gözünden anlatmaktı.

Client: Turkish Airlines
Date: 12 September 2015
Services: Digital Production

01. Brief

Türk Hava Yolları ile bu işe başlama amacımız İstanbul’u yeterince tanımayan bir insanın gözünden anlatmaktı.Bunu yapabilmek için de aklımıza ilk gelen bu şehrin rengarenk sokakları oldu.

Her gün farklı binlerce insanın yolculuk yaptığı renkli tramvaylar, her sokakta kendini sevdirmek için binbir oyun yapan kediler…

02. Strateji

İstanbul’un sadece bir destinasyon olmadığını hissettirmek… Bir kediyi çekmek için iki hafta harcasak ta, Galata Kulesi, Kapalıçarşı, Sultanahmet ve boğaz en güzel renkleriyle filmdeki yerini aldı.

03. Ne Yaptık?

Flow motion tekniği ile filmimizi üç ay dış çekim olmak üzere toplam altı ayda tamamladık. Proje sonunda ortaya mükemmel bir İstanbul portresi çıkarmayı başardık. Ve ortaya İstanbul’a dair rengarenk bir hikaye çıktı.

04. Nereye Ulaştık?

2015 yılında yapılmış olmasına rağmen hala Türk Hava Yolları’nın en çok izlenen beş videosu arasında bulunuyor. İzlenme sayısı ise on milyondan fazla.

Client: Turkish Airlines
Date: 12 September 2015
Services: Digital Production