Her Şey Annemle Güzel

Halkbank'ın anneler günü için kutlamadan daha öteye gidecek ve farkındalık oluşturcak bir anneler günü kutlamasıydı.

Client: HALKBANK
Date: 14 May 2017
Services: DIGITAL PROJECT

Brief

Halkbank hazırladığı reklam filmini kullanarak unutulmaz bir Anneler Günü kutlaması hazırlamak istiyordu. Bize düşen ise bu kutlamanın olabildiğince fazla izlenmesini,  konuşulmasını ve paylaşılmasını sağlamaktı.

Strateji

Özel gün içerikleri, sosyal medyada takipçilerin ruhuna dokunabilirse başarılı olur” dedik. Bu nedenle kitlemizin ruhuna ve kalbine ulaşmak için alternatif formüller düşündük.

Duygu yüklü Anneler Günü filmini “bankacı” ciddiyetiyle paylaşmak yerine kitlenin kendisine daha yakın ve daha samimi bulduğu fenomenler aracılığıyla yayılımı sağlamak daha doğru olacaktı.

Ne Yaptık?

Doğru olanı yaptık! Markamız için uygun gördüğümüz, ayrı ayrı kategorilerden 16 fenomen ile anlaşarak Halkbank filminin farklı hedef kitlelere göre özelleştirilmiş alternatif versiyonlarını ürettik. “Her Şey Seninle Güzel” filmini ve tüm alternatif versiyonları fenomenlerle birlikte sosyal medyada paylaştık. Bununla kalmayıp kampanya kapsamında Ortaköy ve Bağdat Caddesi’nde etkinlikler düzenledik.

halkbank-ss1
halkbank-ss2
halkbank-ss3
halkbank-ss4

Nereye Ulaştık?

Kampanya kısa sürede geniş kitlelere ulaştı.

Fenomenlerle yapılan iletişim sonucunda 545,508 organik izlenme sayısına ulaştı ve 61,295 etkileşim aldı.

Toplamda ise Her Şey Seninle Güzel filmi 6,413,618 defa izlendi. 120,288 etkileşim sayısına ulaştı.

O kadar başarılı oldu ki yıl sonunda “yılın en çok hatırlanan reklamları” arasında yerini aldı.

0
Organik İzlenme Sayısı
0
Etkileşim
0
Toplam İzlenme
0
Toplam Etkileşim