Alarko-Carrier Mikrosite

Client: ALARKO-CARRIER
Date: 30 July 2018
Services: DIGITAL PROJECT

Brief

Alarko Carrier 2014 yılından itibaren her yıl düzenlediği “Küresel İklim Değişikliği” yarışmasına yeni bir soluk getirmek ve amaçladığı küresel iklim farkındalığını, bilincini her kesimde artırmak istiyordu.

Bize düşense sosyal medya becerilerimizi küresel çapta bir iş için devreye sokmaktı. Sonuçta bu küresel bir meseleydi ve kayıtsız kalamazdık. Bu yüzden bu projeye gönlümüzü verdik.

Strateji

Katılımı ve görünürlüğü artırmak için tek bir mecraya bağlı kalmak bizi kısıtlıyordu. Biz de doğadan ilham aldık ve taptaze bir fikirin tohumlarını attık.

Fotoğrafların herkes tarafından oylanması ve katılımcıların interaktif hale gelmesi için kullanıcılardan temaya uygun fotoğrafları #küreseliklim hashtag’i ve @alarkocarrier’ı etiketleyip paylaşmalarını istedik. Doğaya gösterdiğimiz özeni ve hassasiyeti, projemizi hayata geçirirken de gösterdik. Böylece projemiz, ilk filizlerini vermeye başladı.

Ne Yaptık?

Bilişim ve doğayı harmanlayıp üzerine yaratacılığımızı ekleyip bir mikrosite oluşturduk. Twitter ve Instagram üzerinden paylaşılan temaya uygun her fotoğrafı panelimize ekleyip halk oylamasına açtık.

Bunu çok iyi yapmış olacağız ki mikrositemiz temamızla uyumlu olarak “organik” bir biçimde yayıldı.

Kısacası Alarko’yla sosyal medyada “kök saldık! “

Nereye Ulaştık?

Fenomen elçimiz @ahmet.erdem ile Instagram üzerinden yarışmanın daha geniş bir kitleye duyurulmasını sağladık. Ahmet Erdem’in toplam yarışma paylaşımları 1.870.731 erişim, stories paylaşımları da 156.335 görüntülenme alarak birçok influencer’a organik yoldan ulaştı.

Twitter ve Instagram’dan toplam 2.765 fotoğraf ile yarışmaya katılım sağlandı.

45 gün süren yarışmada 14.578 tekil ziyaretçi yarışma panelini ziyaret etti.

5.709 kişi ilk 50 fotoğraf için oy kullandı.

0
Tekil Ziyaretçi
0
Oy
0
Fotoğraf